2010/10/12 Molnár Péter <moln...@afg.hu>

> Raid 5 eseten ilyen csak akkor fordulhatna elo, ha 2 disk serult meg.
> Ha raid 5-d van, akkor van programod, mely a diskek allapotat mutatja.

A boot folyamatnál bele tudok nézni a SCSI vezérlő sw-be, az
eredetileg közölte, h az egyik disket cserélni kell vagy ellenőrizzem
a csatlakozását.
Kivettem, betettem, akkor már nem szólt viszont ott voltak a hibák.

> http://support.novell.com/docs/Tids/Solutions/10065776.html

Ezt már megcsináltam, most a pool aktív, (orphaned fájlokat talált), a
sys kötet mountolható, de a NW indulásakor egy pár .NLM nem töltődik
be. A hibaüzenet hosszúnevű szimbólumok hiányára utal.

Részleteket a gép előtt ülve tudok.
Lehet, h megsérülekt a NW oprendszerfájljai?

> http://www.experts-exchange.com/Networking/Novell_Netware/Q_22559355.html
Ezt még nem próbáltam, be kell regisztrálni az olvasáshoz - valami
fizetős dolog 30 napos próbával.

Üdv