Légyszíves ajánljatok nekem Linux (vagy FreeBsd stb.) alapú ingyenes tűzfal
distribet jó spamszűrővel. Sime RED+GREEN jellegű hálózat, no DMZ, stb. Ami
kell: kimenő forgalom tiltása/engedélyezése alhálózat alapján, nem transzparens
web proxy NTLM vagy LDAP auth-tal, bejövő levelek spamszűrése.

Amit eddig próbáltam:

IpCop: kiesett, mert spamszűrőt ipcophoz csak a Copfilter-t találtam, az
viszont nem megy. Pontosabban ha van spam szűrés, akkor nem emnnek ki a
levelek, ha kimennek a levelek, akkor nincs spam szűrés. Fél éve emailezek a
modul fejlesztőjével, nem jutottunk megoldásra, meguntam. Van más spamszűrő
ipcop-ra mint a copfilter?

ClearOS: nem lehet megváltoztatni a squid portját a 3200 valamiről. Nem jó.

Smoothwall: valamiért folyton összeomlik a gépen.

Van még valami, amit próbálhatnék?