Sziasztok

Wifis gondjaim tovább bővültek és már nincs több ötletem, hátha valakinek
van.

alapfelállás:

1. wifin kell ellátni egy tanteremben 15 gépet internetel

2. teremben egy 16 os swich

eddigi lépések:

1. tp link ap és tp link router vásárlás N-es széria a nagyobb
sávszélességhez

2. client módban csatlakoztattam az AP-t a routerhez

3. a tplink ap-t pedig összekötöttem a 16 os swichel

4. teljesen jónak tűnik, van net

5. most jön a de: beindult az év, kiderült, hogy a router nem tudja
kiszolgálni azt a néhány munkaállomást aminek folyamatos elérés kell(egy
emelettel lejebb), mert szakadozik a kapcsolat

6. tp link router helyére visszaraktam a régi cisco routert

7. a fontos munkaállomások máris tudnak dolgozni szakadozás nélkül hurá

8. viszont a tplink ap-t nem tudom működésre bírni a cisco Ap vel. Cliens
módban szépen csatlakozik, de a gépek nem érnek el semmit rajta keresztül.

Ötleteket szivesen fogadnék :)

Urbanics Mihály