Helló!

Nekünk kettő is van a tárgybeliből. Vagy átállítottam a BIOS-ban a winyót
AHCI-ről IDE compatible módra, vagy olyan XP-t raktam rá, amiben integrálva
vannak a SATA driverek.

Üdv: Mohácsi Tamás
Gyulai Róm. Kat. Gimi

Szervusztok!

Tegnap kifogott rajtam a tárgybeli. Azzal hozták hozzám, hogy rakjak
rá az angol Vista helyett XP-t. Előttem már megpróbálták, Vista
telepítő CD-vel törölték a partíciót.
Vinyó újra törölve, újra particionálva. Az XP nem megy fel. A
telepítés "A számítógép vedelme érdekében blabla...." kék képernyővel
megszakad. Próbálkoztam mindenféle trükkel, az eredmény semmi.
Magyarubi, Vista kapásból felmegy.
Most magyar Vista van rajta.
Lehet, hogy a gyártó trükközött a gép BIOS-ában?

--
Üdv:
Várkonyi István