On Wed, Oct 27, 2010 at 03:43:56PM +0200, m_set...@t-online.hu wrote:
> Hello!
> Segítségre lenne szükségem a most telepítendő szerver
> beállításához.
> Linux szerver lesz, két hálókártyával, a winxp-s gépek
> kiszolgálására, sulinet hálózaton. Kezdő vagyok, még
> szervert nem telepítettem.
> A szervert a publikus szegmensre csatlakoztattam.
> Külső IP címe 195.199.64.209
> Maszk: 255.255.255.248
> Átjáró: 195.199.64.214
> DNS: 195.199.255.4 és 195.199.255.57
>
> A belső hálókártya:
> IP: 192.168.0.1
> Maszk: 255.255.255.0

> [...]

Két kérdés: van-e tényleg DNS cache a szervereden (bind vagy djbdns), hogy
a dns szerver 192.168.0.1?

A másik, hogy állítottál-e nat-ot a szerveren (iptables, ip_forward stb.),
azaz milyen dokumentáció alapján ,,telepítetted'' a szervert?

Ha rám hallgatsz :) djbdns-t, dhcp szervert és squid-et is raksz föl. :)

--
PTG
You single-handedly fought your way into this hopeless mess.