Üdv!

HP> Szerintem ilyen jellegű probléma nem fordul elő okostelefonba, vagy
HP> laptopba integrált HDSPA modemnél, sem PCMCIA változatnál mert azokat
HP> nem szokták
HP> csak úgy kihúzni menet közben. Az USB-s modem egy speciális eset, de
Nem nevezném "speciális"-nak azt a megoldást amit Magyarországon több
ezren használnak.

HP> ugye a pendrájvot sem húzzák csak úgy ki "biztonságos eltávolítás" nélkül.
HP> Sőt az USB modemben lehet is microSD kártya, és akkor már pendrájvhoz
HP> hasonló bánásmódot igényel.
Nagyon ritkán bontok kapcsolatot USB-s eszköznél. Egeret, pendrajvot,
microSD kartyat is lehuzom siman. Olyan cégnél dolgozom ahol
microSD-vel dolgozunk allandóan. Rengetegszer húzzuk ki dugjuk be
őket, max elkopik a csatijuk, de egy se szállt el, mert kihúztam.. meg
az adatok se. Annyi ugye a trükk, hogy az ember megvárja, hogy a kis
total commanderben leálljon a másolás csíkja :) elérje a 100%-ot. Meg
ugye ott van a késleltetett írás is.

Na de a lényeg: miféle adatvesztéstől félsz usb modemnél? Nonszensz,
hogy ne bírják ki és ne tolerálják az áramszünetet.

ÜDv.: H: Zoli