Talán ha ők összehoznak egy találkát, sem elhanyagolható a nyomás a kedves szolgáltatóra...
panaszko...@hirtv.net

És csatlakoznék egy előttem szólóhoz, a pannon anyacégéhez is küldj egy figyelemfelkeltő levélkét. Mert sokszor kiderült már ebben az országban, hogy nem az idegen kéz rabol, hanem a saját kutyánk kölyke viselkedik aljas módon...

Kitartás Péter, most már ne add fel...
;-)

üdv,
pt

ui:
A kissé tökéletlen szürkeállományú magyar emberkék (akikből jócskán fosott ki a felsőoktatás egy-két Dunára valót) akik ilyen cégeknél, szolgáltatóknál tömködik a zsebüket (, mert máshoz nem nagyon értenek), mintha teljesen megfeledkeznének a negatív hatású reklámokról.
:-!