Sziasztok!

Szerintem folyamatosan elbeszélünk egymás mellett...

A "fizikai" réteg jól védhető, és védem is WPA2+Radius, ezekkel semmi gond. A
probléma az ez utáni rétegben az IP-nél van.
Emberkének van jogosultság és tanúsítványa, tehát tud kapcsolódni a hálózathoz.
Azonban ő nem DHCP-t használ, hanem a gépére beállít egy STATIC IP-t.
Tűzoltásként kitettem egy felhívást, figyelmeztetve mindenkit, hogy aki
ilyesmit csinál, az nagyon komoly szankciókra számítson. Sőt, a RADIUS logjából
azt is meg tudom mondani, ki volt...
.. mindenesetre szeretnék tanulni és ennél jobb megoldást kitalálni...

Ãœdv:
        Tibi