Ãœdv Mindenkinek!

Hmmm megint félig-meddig vagyunk ellátva információval, így osszuk az észt.
(Értem ezalatt jómagam is.)
Éppen ezért csak a saját módszerem tudom ismertetni.
Én a következőt cselekedtem:
Debian-ra felrak egy wireless kártya. ez itt konkrétan egy edimax ew7128G (nem
mai gyerek, az a celeron sem a 256M RAM-mal amin fut az egész)
Debian-ra felrak egy hostapd WPA2 támogatással.
Aki használni óhajtja a csipcsup-wifi nevű wpa2-vel védett hálózatot, az a mac címéhez párosított egyedi wpa kulcsot kap, kellően tudatosítva az illetőben, hogy ha azt tapasztalom, hogy nem csak ő maga felelősséggel és oktatási célzattal használja, hanem kiadja a jelszót valamilyen suttyó diáknak, akkor kereshet magának másik wifi hozzáférést, de én kitiltom, és legközelebb következő év szeptemberében kap hozzáférést, vagy ha felmérgel, még akkor sem.

CsIP