From: zebran...@freemail.hu [mailto:zebran...@freemail.hu]
Sent: Wednesday, November 10, 2010 10:20 PM
To: Techinfo
Subject: RE: termenkénti internetszabályozás

Ilyen rendszergazda szabályról nem tudok, most kezdtem egy hónapja a
rendszergazdaságot, eddig csak egyszerű tanár voltam
Azért vállaltam, mert szeretek gépekkel foglalkozni.
Követelőzni nem fogok, örülök hogy munkahelyem van.

Amúgy meg nem nyavalygásból írtam.
Ha már szóba került, máshol a rendszergazdáknak hány órát kell tanítani?

H.József