Szia !

Nekem volt egy ilyen gondom egy notebook-al kb 3 hete.
2 napig szenvedtem. Még az SP2-t is feltettem rá, bízva abba hogy meggyógyul de nem jött össze.
Még csökkentett mód hálózattal sem működött a hálózati kártya.
Néhány szolgáltatás nem indult el és -e miatt nem volt net.

Teljesen újra telepítettem a gépet és utána tökéletesen ment a vista és volt rajta hálózat és net.

Háry Péter
www.schoolsystem.hu

Udv!

> Másnapra ez megszűnt.
> Beállítások nem változtak (nagy valószínűséggel). Hálókártya nem
> kapcsolhatja ki a gépet, sebességcsökkentés nem eredményes.
> Rendszervisszaállítás nem vezetett eredményre.
> DHCP, DNS automatikus, hálózat p2p, switch-csel szétosztott (többi
> géppel nincs bajom).
> Ping sajátgép OK.
> Ping (hálón belüli/kívüli) cim, eredmény nulla.
> Ugyanezen dróton XP-s gép vidáman netezik.
> Más hibajelensége nincs a notebooknak.
>
> Mit keressek még ?

Live rendszert probaltal, azzal megy ezen a gepen halozat/net?