> En nem torolnek, mert hamar az lenne a kifogas, hogy megvolt a feladat
> megoldasa, csak a rendszer(gazda) letorolte. Szoktasd ra oket, hogy tegyenek
> rendet maguk utan, ha W2k8 az OS, akkor pl. kvotaval.
Ez igaz, de:
1. Alapjából mindenki a Novell szerverre dolgozik, a TS csak amiatt van,
hogy van olyan géptermünk, ahol gyengébbek a gépek, és ígykönnyebb
tanítani.
2. Több esetben is találkoztam olyannal, hogy egy mappa mérete 10 G
körüli, ha belemegyek a mappába, saját magát látom és így rekurzívan,
meg egyéb általános beállítások, nem a diákok szemete.
3. Ugyanazt a felhasználónevet több diák is használja (a Novellen
mindenkinek van saját, esetleg ez se lenne rossz, ha össze tudnám
heggeszteni, csak hát ugye IDŐ.... :((()
4. A kvótán én is gondolkoztam, de: találtam olyan mappát (ld. 2.) ahol én
se tudtam kideríteni, mi "eszi meg" a helyet.

Köszi előre is, üdv:
                        TT