On Sun, Nov 21, 2010 at 10:25:28PM +0100, Válas Péter wrote:
> Na de fiúk, Zsolt meg Kunci, gondolom, ti is észrevettétek, hogy látványosan
> nem arra reagáltok, amit én leírtam, hanem valamire, amit abból
> kicsavartatok, és közben meg úgy csináltok, mintha. Nem mintha számomra ez
> személyes probléma lenne, mert szerintem a többség értette, hogy nem többet
> és nem kevesebbet és nem mást írtam kétszer is, mint hogy akit monitoroznak,
> azzal ezt tudatni illik (pontosabb lenne a kell). Az összes többi a
> hozzáköltés. Valaki írta a szóbeli tájékoztatást, természetesen az tökéletes
> [...]

Teljesen egyetértek.

De ugye tudatásnak számít az is, hogy az ajtóra ki van írva, hogy a tanár
bármikor megnézheti a képernyõdet úgy, hogy észre sem veszed? :-)

Mert nem hiszem, hogy azt is tudatni ,,kell(ene)'' a diákkal, hogy
,,Most éppen azt csinálsz, amit akarsz, mert most nem látja a tanár
a képernyõdet''.

--
PTG
A girl's conscience doesn't really keep her from doing anything wrong--