Hellooo!!!!

Akkor mondom, hogy a bugylibicskahoz van plugin...
Az IrfanView-hoz letezik ilyen kiegeszites... Elvileg a magyar karakterek kezelesere is képes. Nem tul felhasznalobarat, de mar hasznaltam es szerintem free.... http://www.irfanview.com/ -> Plugins (bal oldali menubol, es nem a jobb oldali link!)

Udvozlettel:

Erno
(rR)

Én is keresgéltem - főleg azért, mert a 2003 helyett egyre több helyen használjuk a 2007-et, amibe így nincs...
ilyenkor visszarakom a 2003 ezen részét... de ez nem a legszebb...
Viszont a 2007-nek az egyik progija is tud ilyet - csak utána tovább kell másolni az eredményt...
Talán a OnoNote... ?

Mindenesetre egy tuti engem is érdekelne.