A 32 bites Win7-hez kapott telepítő kód jó a 64 bites verzióhoz? (pedagógusnak)

Letöltöttem, kicsomagolta magát. Rendszergazdaként futtattam a
Win7_U_hu_stb.exe fájlt. Az csinált egy kb. 2 GB-os extendedsetup nevű mappát,
de a folyamat legvégén (a zöld sáv már végigment) feldobott egy hibaablakot,
hogy nem tud írni a mappába (11 GB szabad hely van a lemezen, box fájlok nem
volt írásvédettek). Megcsináltam az ISO-t, lett egy 3 059 728 KB méretű
win7.iso-m. Jó lesz? Hétvégén megyek telepíteni, nem szeretném, ha a telepítés
felénél nyögné be, hogy sérült a lemez...