Hello!
HUHU..... ez meredek volt.
Huhu, de szükséges. Én még jól tarkón is hajítanám a suttyót, ha nem rohanna
egyből ombucccmanhoz.
Nem ártana felhomályosítani az első Info órán az aprónépet, hogy a magyar szerzői jogi törvények értelmében, a jogtulajdonos a szoftver értékének a 40x-ét kérheti peres úton. Ami egy ilyen ghost esetében szűk milla körül mozog (~20-25kHUF -ra saccolom az árát). T.i. a szoftverekre nem vonatkozik az artisjus matricás felkiáltás, hogy "én csak letöltöttem", de nem osztottam meg.

-valakinek a korat emlegetni, es nem a segiteni akarasat dijazni....
Nos ezek a torz segítségek mellékhatásokkal járhatnak, nem is beszélve az ifjúság fejében uralkodó káoszról ezen a területen. Egyébként illegális torrentet tényleg nem illő ilyen listán ajánlgatni. Főleg ha jó sok legális, de ingyenes alternatíva is létezik, ahogy azt Bálint kolléga nagyon szépen összegyűjtötte. Köszönet érte!
-megbeszeltuk.... ????

Mostmár meg.

CsIP