From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Takacs Tibor
Sent: Wednesday, December 01, 2010 2:44 PM
To: Techinfo
Subject: RE: Gépeladás - Sérült MS címke

> Hello!
>
> Belsőleg is megújultak a gépek? Alaplap is? Csak mert akkor elvileg
> ugrott a jog, mert az alaplaphoz köti, csak arra hiába ragasztanád..
> :D
Ez ugye vicc? Ha alaplapot cserélek egy gépben, újra operációs rendszert
kell vennem???
Egyébként az alaplap eredeti. Megint nem fogalmaztam egyértelműen, úgy
tűnik. Szóval: anno vettünk gépeket XP matricával. Ezek feleslegesség
váltak, mert vettünk új gépeket (természetesen oprendszert is.) Aki megveszi
a régi gépet, nem mind1, hogy kap-e hozzá jogtiszta XP-t.
Ez a fő bajom...

Köszi, üdv:
                TT