On Thu, 2 Dec 2010 08:37:23 +0100 (CET), Bajan Ferenc wrote
> Helló!
> Előzmény: tegnap a fal mellé leállított régi gépházak közt egy kis
> barna futkosó lényre lettem figyelmes. Ma bementem az irodába: - Ha
> a számtech teremben egér van, a gondnoknak szóljak? Na, azt a
> röhögést... Aszondja a magyar szakos kollegina: - Feri, ha ez neked
> probléma, add vissza a diplomádat! Mondom: - Nem vezetékes! Lábas!!!

Jó-jó, de legalább kompatibilis valamivel?

Jut eszembe, az ősidőkben egy kolléga panaszkodott az igazgatónak, hogy a
délutáni tanfolyamon összeszemetelték a winchestert... Utóbb kiderült, hogy az
igazgató azonnal magához rendelte a takarítónőket és leteremtette őket, mert
nem takarítanak rendesen...

Üdv: Fodor Zsolt