Üdv! Aki az említett levelet küldte annak SOS visszaírnám az
aggályaimat:Rendben de akkor tegyék lehetővé, hogy ne csak a Sulineten
(Közhálón) keresztül lehessen aktiválni a Tisztaszoftver keretében kapott
(állam által megvásárolt!!!) termékeket, ugyanis azokat a jövőben is használni
kívánják.Illetve nagyon szívesen használnák a Közhálót is ha az használható
lenne azaz mai kor igényeihez igazítanák a szolgáltatást különös tekintettel a
sávszélességre, hiszen ma már egy átlagos háztartásban is (ahol max. 2-3 gép
csatlakozik egyszerre) sokkal nagyobb sebességű az Internet mint jelenleg az
intézményeknél ahol viszont 100-as nagyságrendről beszélünk és nagyon sok
hivatalos ügyet is ma már Interneten keresztül kell intézni ami megkívánja a
nagyobb sebességet. Egyébként én még mindig nem értem, hogy miért nem lehet
bárhonnan aktiválni, hiszen ma már elég sok iskolában van külön, saját Internet
vonal és olyan iskolai notebookok amelyek nem feltétlenül kapcsolódnak az
iskolai hálózatra. A problémát érdemes lenne megfordítva is megvizsgáltatni. Ha
ott ahol nincs forgalom megszüntetik a vonalat akkor ahol viszont nagy a
forgalom bővítik a sávszélt? :-)