Biztosnak nez ki, hogy a hiba, nem tartomanyfuggo, erre fele nem keresnem.
Neztem a honlapjukon a "Rendszer felepitese" abrat, ahol azonos szegmensen
beluli az osszes gep. Lehet, hogy csak en ertetlenkedek, de nem vilagos, hol
lenne koze ennek az ISA-hoz, mert az ket/tobb szegmens hataran van.
Lehet, hogy a 234.x.x.x subnettel lehet baja? Izzitsd be a firewall log-ot
(biztos ismered, de itt talalsz gyorsreferenciat:
http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc302624.aspx), csinalj egy szurest
az eldobott kapcsolatokra, azzal sokkal tobb minden kiderul(het).
Udv, AZ