Jó napot!

> De hogy ne mondhassátok,  hogy még támpontot sem adok:
> Ezév április 18-n,7:14 -kor küldtem a listára egy épp ide vágó üzenetet.
> Aki akarja keresse ki!

Szóval...
Régóta tudom, hogy win7-et kell klónoznunk. Erről korábban indítottam
is szálat és folyamatosan figyeltem a leírtakat.
Kezdettől fogva a tartományba léptetés-klónozás-SID okozta a
problémát, volt amikor sikerült, de most nem megy.

És ami miatt sürgős: Nem annyira a Karácsony és nem azért mert nő vagyok.
Talán többeknek rémlik, hogy rendszergazdát kerestem. Január 1-jével
elmegy a jelenlegi rendszergazda. Kedden dogozik utoljára. Ez sem
lenne gond, ha lenne új.
Bár épp a listán keresztül találtunk új rendszergazdát, azonban a
felkínált anyagiak csak kezdő számára elfogadhatók. Nem hiszem, hogy
ez a feladat megfelelő az első munkanapokra.
Ráadásul lehet, hogy ő sem jöhet, mivel a fenntartó zárolta a
helyeket, a megüresedő helyek nem tölthetők be.

SzTZs