A 30 perces inaktivitasi idöszak is azért indul újra, mert a bejövő
forgalmak ugyan nem jutnak el a modemig és azon keresztül a felhasznalóig,
azonban barmilyen adat érkezik az IP címre, a készenlétben álló
rendszerkomponens érzékeli ezeket, viszont a szabályos lecsatlakozás
hiányában nem észleli, hogy ez a modemhez nem fog eljutni. Mindezek
következtében adatforgalom keletkezése miatt a 30 percet újraíndítja. "

Amennyiben a modem fizikailag nem is csatlakozik hogy lenne ip-címe? Erősen kétlem hogy fix ip lenne minden telenoros stick-nek, de még akkoris, ez hülyeség szerintem, egy ügyesen fogalmazott szöveg amitől hanyattesik aki nem ért hozzá, de szerintem ez csak amolyan leszerelős duma. Eleve mi az hogy nem érzékeli hogy nem jut el a modemig az adat??? és mi van a bejövő csomagok visszaigazolásával?? Erősen kétlem hogy nem tcp/ip alapon megy a rendszer.....

Üdv, Alaksza Balázs