From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Neumayer Bela
Sent: Thursday, January 06, 2011 9:03 AM
To: Techinfo
Subject: w2k3 r2 32 bit - w2k8 r2 64 upgrade

Sziasztok!

Az informatikai normatíva terhére sikerült egy gépet vásárolni, amivel
szeretném a meglévő w2k3-as szerverünket kiváltani a w2k8-as szerrverrel. A
régi gépen AD, IIS, WSUS, F- Secure ment belső használatban.
Próbáltam neten is keresgélni, de elég kevés dokumentációt találtam arról,
hogyan tudnám gond nélkül a szerver cserét megoldani.

Amiben segítséget szeretnék kérni (online, offline dokumentáció) az egy howto
lenne, aminek segítségével el tudom érni azt, hogy:
régi szerver leállít, új szerver elindít, rendszergazda örül, felhasználók
semmit nem vesznek észre az egészből.

A fontos az AD és meglévő fájlok, megosztások átvitele volna.

Köszönettel,
Neumayer Bela
tanar-rendszergazda