Kedves Lista!

Köszönöm a válaszokat.

"A gépet nem lehet beléptetni a tartományba vagy a gépről a tartományi
felhasználót? Nem mindegy ;)"

Természetesen be vannak léptetve, belépni nem lehet, kiírja hogy a gép ideje
nem egyezik a hálózatéval.

"a szinkronizálás alapértelmezés szerint csak a belépés után pár másodperccel
történik meg"

Ha ez így van, akkor miért nem lehet különböző a gép ideje? Vagy van valami
"tűrés határ"?

"A computer account jogosultsagaval szinkronizal, automatikusan meg a user
belepes elott, a w32tm (Windows Time) service segitsegevel."

Ezt ugye nem kéne nekem kézzel állítgatnom? Ha ennek automatikusan meg kéne
történni, nem értem miért nem megy.

"A jó öreg login script sem segít?

net time set /yes"

Ezt próbáltam felhasználóhoz kötni, de ahhoz rendszergazda jogosultság kell.
Nem tudtam runas-sal úgy scriptelni úgy hogy a rendszergazda nevében fusson.
Lehet hogy a computer GPO-jába kéne tennem?

Közönettel:
Czeczei József
Budai Középiskola
rendszergazdi