> Ha a programnak egy megosztasrol kell futnia, akkor
> 1. vpn megoldas lehet neked.
>  a. olyan router mely kepes ilyen kapcsolatot kialakitani.

Hát ha sikerül a szolgáltató routerjébe bejutni akkor kiderül mit tud. Az IP
telefon miatt gondolom ezt kikerülni nem tudjuk

> 2. csak egy port kell neki.
> Ekkor eleg a hazipenztart futtato gepnel levo routeren portot nyitni. (No
> meg az xp-n is a tuzfalan)

Ez lenne  a legjobb. Az a baj, hogy először felhívtuk, de egy sima
ügyfélszolgálatos vette fel, akinek fogalma sem volt a dolgokról. Azt mondta
ha nem boldogulunk küldjünk e-mailt. De gondolom erre is valami hasonló
emberke válaszolhatott, mert nem igazán értette miről beszélek. Minden
esetre ha megosztás kell neki akkor minek beszél port nyitásról? Akkor
szerintem az nem kellene. Ha meg portot nyitni akkor minek a megosztás?
Szóval el kellene ott nekem csípni egy hozzáértő embert aki végre megmondaná
mire képes a programjuk.

Zsolt