Sziasztok!

Sysprepelni akartam a win7-et. Beleestem egy olyan hibába, hogy nem olvastam
először ez ezt
(http://blog.brianleejackson.com/sysprep-a-windows-7-machine-%E2%80%93-start
-to-finish-v2), hanem először felraktam, majd az XP-s idők emlékére amikor
minden kész volt akkor olvastam a leírást. Ott látom, hogy egy spéci módba
kellett volna kapcsolnom és úgy felrakni mindent. Nemtom ennek hiánya volt a
hiba, de ha már nem így csináltam gondoltam nem is xml-ezek, hanem ráengedem
GUI-ból, az általánosítást kipipálom és hadd szóljon. Meg is csinálja, de
restartkor ez az eset fogad
(http://www.microsoft.com/hun/technet/article/?id=d2ee3f32-f5de-4da9-a803-a3
805a529162), viszont nincs fent víruskereső, az tuti nem okozza. A cikkben
említett install log merre lehet? Egyáltalán install.log a neve? Gyökérben,
windows könyvtárban nem találtam.

Van egy netbookom is amit szintén feltelepítettem. Gondoltam megnézem ezzel
is kifagy-e. Na itt még az újraindításig sem jut. "Végzetes hiba történt a
számítógépnek a sysprep programmal végzett előkészítése közben üzenet fogad
:(

Így kénytelen vagyok nulláról kezdeni a leírás szerint, de várok egy kicsit
hátha valaki már járt így és esetleg tud megoldást a nulláról való kezdés
elkerülésére.

Zsolt