From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Takács Zoltán
Sent: Friday, January 14, 2011 11:00 AM
To: Techinfo
Subject: Re: Office 2010 nyomtatasi problemak

Odaállsz a ki nem nyomtatott rész elsőbegűje elé... nyomsz egy
shift+ctrl+home-t... majd egy delet-t (ha táblázat, akkor egy kivágást)
shift+ctrl+és
újra kiadod a nyomtatási parancsot... ez volt kb. 5 másodperc, ha lassan
csinálod...
Ha bemész a nyomtatásvezérlőbe és ott írogatod be, az se lenne meg előbb.
Ezt a problémát kétféle képen lehet megközelíteni:
1. én tudom, hogy mit akarok és mi az, hogy a gép nem tudja??
2. én tudom, hogy a gép mit tud... és úgy érem el a célomat, hogy én
alkalmazkodom hozzá...

Egyik sem jobb vagy rosszabb mint a másik.

Sok-sok valós problémát lehet azért még felsorolni, ami zavarhatna... pl.
csak egy, de biztos van egy tucat... : ha én egy táblázatból csak 2 távoli
oszlopot szeretnék kinyomtatni - akkor azt miért nem lehet? Úgy, hogy a két
oszlop között ne legyen rés? ott is elég lenne egy jelölö, hogy ne hagyj közte
helyet... pedig ott is hótra felesleges, mert ilyenkor mindig egymás mellé
akarja az ember...
szóval ne adjunk egy problémának nagyobb jelentőséget, mint ami az
elhárításához szükséges. A feladat a word eszközeivel megoldható - oldjuk meg
és legyünk boldogok.