From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Mumus Elek
Sent: Friday, January 14, 2011 8:03 PM
To: Techinfo
Subject: forefront ip váltás után

A forefront alert részében a következő üzenetet kapom:

TMG computer (192.168.128.4) and other array members is not bound to a network
adapter installed on this computer. The IP address specified for intra-array
communication must be bound to a network adapter installed on the computer. "

A forefront-ot valóban a 192.168.128.4-es ip-vel telepítettem fel, majd a gép
IP címét 192.168.128.1-re változtattam, hogy zökkenőmentesen átvegye a régi
szerver szerepét.(egy 512 MB RAM-mal megáldott gép szórta eddig a netet 8
számtek terembe)

Kérdésem:
Lehet e utólag orvosolni a problémát, ugyanis később tervezem, hogy lesz proxy
array, ugyanis van egy sulinetes hálózatunk is, a kettőt lehet hogy jó lenne
összekötni. Ilyen beállítást azonban sehol sem találok.

Üdv
H.J.