Szia Péter!

Egyszer (ez is jó rég) volt szerencsém egy "újmódi" személyiségfejlesztő tréningen egy pszichológus hölggyel beszélgetni. Azt mondta, hogy mindenkinek 5-7 évente meg kell újulnia, hogy ne törjön, keseredjen meg a munkájában, hétköznapjaiban. Nem kell teljesen elhagynia azt amit tanult és szeretett, elég egy kicsit mást, vagy máshol.
Visszatekintve, nagyon igaza volt.

Ez egy természetes folyamat, változás, és most Te is ezen az úton vagy.
Sok sikert, és egészséget a következő "útkereséshez"...
:-)

üdv,
pt