On Tue, 18 Jan 2011 11:33:37 +0100, Sütő Péter wrote
> Kedves János, nem tudom, hogy te hol élsz, de mi Magyarországon,
> ahol egy iskolában luxuscikknek számít egy lapadagolós szkenner
> szinte bármilyen formája. Általában...

Szerintem nem ökör ára egy lapadagolós szkenner... pontosabban egy
multifunkciós. Jó az a megoldás is, amit írt egy kolléga (képfeldolgozó
programmal kiegészítve).

Télen egy olyan eszközt választottunk, ami e-mailben postáz pdf formában
(Kyocera MFP-1028) emailben elküldi. Szerintem hosszú távú, olcsón
üzemeltethető A4-es megoldás.

Ha nincs pénz, akkor tudom javasolni a dolgozatfüzet esetén is a fényképezést.
(Utólagos belejavítás ellen.) Érettségi kapcsán van tapasztalatunk, ügyesen
dolgozva még egy teljes történelemdolgozat (üres lapjaival együtt) sem telik
egy percbe (ez talán 48 oldalas füzet). Ehhez elég egy 20 eFt-os digitális gép
meg egy olcsó állvány. Ez talán van is.

Üdv: Fodor Zsolt