Üdv a listának!

Korábban egy virtuális szerverek háttértár kiosztássával kapcsolatos kérdésemre Vígh Zoltán írta: " A guesteket se kell túlméretezni, mail+ web tárhoz szükséges tárhelyet utólagosan is ki lehet ajánlani külön blokként."

Mivel most jutottam el a kivitelezésig, pontosítást szeretnék kérni:

Ez azt jelenti, hogy nem a virtuális gép image-ben van benne pl. a mail tárhely, hanem a gazdagép egy külön partícióján, amit be lehet csatolni a virtuális gép egy mappájaként? Továbbfejtegetve: Ha vissza kell állítani a virtuális gépet valami miatt, akkor az a mail tárhely érintetlen marad?

Ha nem jó értelmezem, akkor abban kérnék segítséget, hogy hogyan szokás ezt csinálni? Számomra egyszerűbbnek látszik, ha a virtuális gép image-ben benne van pl. a webtárhely mappa is. Gondolom így is lehet, csak esetleg az előző megoldás praktikusabb?!

Külön konkrét környezetet direkt nem írtam! :-)

Üdv.: Faragó ZSolt