Sziasztok!

A tárgybéli szervert kaptuk a TIOP...mittudomén hanyas pályázattal, no meg 89 darab PC-t, ezekhez interaktív táblákat, ... A kérdésem: a szervert (2*250Gb SATA, Xeon X3430 CPU, HL-DT-ST DVDRAM GH60N, 4Gb RAM,...) megkaptuk, de nincs rajta semmi. Elvileg Win St. 2008 R2 -t kaptunk, annak a licencét le is töltöttük a Microsoft honlapjáról. Onnan kell a 2008 ISO-ját is, de van a sulinak egy W Server 2008 R2, úgyhogy azzal próbálkozok). Telepíteném (a nyertes szállító azt mondja, nem az ő feladata) a Server2008-at, de már az elején azt mondja a nyelv kiválasztása után, hogy nincs CD/DVD driver... A szerverrel kaptunk egy ServerView Suite DVD-t is, azzal is lehet bootolni, de semmi. Megpróbáltam a 2008-at újra, megint az a hiba.
Szóval nem tudom telepíteni a gépet, semmiféle leírást nem találtam.
Egyáltalán az én (rgazda) vagy a szállító feladata ez a telepítés? Mert a pályázatban a vassal szállították a szoftvereket a PC-kre, telepítették is, de a 2008-at nem, mert a mi címünkre jött a licenc. Van aki már telepített ilyet?

Köszönöm a válaszokat!

Üdv, Gere Csaba