From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Járvás Róbert
Sent: Wednesday, January 26, 2011 9:57 AM
To: Techinfo
Subject: Re: nagy teljesítményű wifi AP

Ettől tartok én is :(
De valami konkrét márkát/típust tudtok mondani. Ilyen otthoni TP-Link
kategória szóba se jöhet 5-6-8 falon keresztül.

Egyébként van 3db AIR-LAP521G-E-K9 készülékünk csak gond van a
beüzemelésével. Senki sem ért hozzá (én sem) és ez nem olyan mint a
AIR-AP1121G-E-K9, hogy bedugom oszt megy. A cisco-tól persze kijönnének
rengeteg $-ért beüzemelni. Egy időben küzdöttem vele (még nem adtam fel).