Üdv Mindenkinek!

Egy közbeszerzési ajánlati listát kell megnéznem ma. (Tanulói laptop program)

Az egyik cég ajánlatában office eszköznél
MS Office Home and Student 2007 programot tüntet fel.

A gép iskolai tulajdon, tudomásom szerint a diákok haza nem vihetik, tehát
vonatkozik rájuk a tisztaszoftver szerződés. Azonban akkor is szeretnék
megfontoltan dönteni. Ha nem lenne tisztaszoftver, akkor ez használható
egyáltalán iskolában? Abból a szempontból kritikus, mert a fenntartó úgy írta
ki, hogy az ajánlatok közül a legkisebb összegű nyer. (A kiírásban nem
közreműködtem.)

Írtam volna az MS-nek is, de a www.microsoft.hu-ról indulva végtelen ciklusba
kerültem a "Kapcsolatfelvétel" irányába indulva. Esetleg nem vagyok
kompatibilis a Microsoft rendszerével.

Tud valaki érdemi e-mail címet?

Üdv: Fodor Zsolt