Nezd csak meg ezt:

http://leenux.org.uk/lpackham/smbclient

techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Laszlo Beres

tamas....@netlogon.hu>> wrote:

> [...]
tartomany es egy Samba fileszerver (amibe nem tudok semmilyen szinten
belenezni).
szkriptbol szepen felmappelek. Ehhez tudok egy felhasznalonevet es a jelszot
(sajnos a jelszo ures, ami lehet h gaz lesz), amit beleirhatok a net use
parancsba, de a hietelsiteshez kellene a samba domain neve is, ezt hogyan
tudom kideriteni?

> Probaltam korulnezni, de nem nagyon talaltam ilyesmi cuccot Windowsra.
Linux alatt az smbclient -L kapcsolojaval lehet lekerdezni, tehat maga a
samba szolgaltat ilyen informaciot, de azt nem tudom, egyebkent hogyan lehet
kinyerni. De nem adom fel :)