On Tue, Feb 01, 2011 at 11:11:45AM +0100, Bajan Ferenc wrote:
> Helló!

> Most visszaolvasva azért nem akartam ennyire nagyképűnek látszani 8-)
> emléxem, mit vesződtem én is vele...

Több ciki dolog együtt szívatott meg ennyire.

Első, hogy én nem voltam személyesen ott, csak távolról ssh-zva telefonon
segítettem. Így aztán nem is láttam, hogy...

Második, hogy a kollégámnak Windows 7-es a laptopja, és ugye azzal próbálgatta,
hogy egyátalán a samba beállításoknál nem rontottunk-felejtettünk el
valamit. És persze nem ment az istennek se, így keresgéltem a hibát.

Külön öröm, hogy nem is mondta, hogy Windows 7-je van, bennem meg fel se
merült, hogy nem XP. :(

Egyszer csak eszembejutott, hogy próbáljunk már ki egy másik klienst,
hátha a laptopjával van baj. Erre átment a titkársági géphez, de sajna
az is -- mint utóbb kiderült -- Windows 7-es.

Néhány óra szopás után (épp fel akartuk adni, pedig mondtam neki, hogy
olyan még nem volt, hogy nekem ez ne menjen kapásból) kipróbálta a portán
levő gépet, és mondta, hogy jé, itt megy!

Na, akkor mondta, hogy a másik kettő Windows 7 ez meg XP. Ough...

--
PTG
Boys are beyond the range of anybody's sure understanding, at least