Üdv!

Sajnos nem jutottam előrébb a dologgal.

Tudom, igen gyenge megoldás, de azt találtam ki:

Átírtam egy XP-s gép MAC címét a szerverére
Az XP szépen kap IP címet a FIBERNETES DHCP-től
Azt a címet beírom a szerver hálókártyáján
Így megy a net! a modem gondolom nem érzékel különbséget
Csak elvileg naponta kell újítani a címet, úgyhogy ezzel nem mentem sokat
előre...

A felvetésekre a válaszok:

Már többször is alkalmaztam, hogy különböző gépeket (MAC című) dugok a modemre.
(ha jó a modem) szokott IP címet kapni hosszabb várakozási idő és
Ügyfélszolgálat nélkül is...

A DHCP csomagok elvileg jönnek mennek...

Azért gondolom, hogy valami nagyon nincs rendben, mert ha a cím beírása után
visszaállítom DHCP-re és a modemet újraindítom akkor se tud címet kapni.

Ötleteket szívesen fogadok!

Birkás Attila