Előfordult most olyan, hogy a tapipad lekapcsolt, külső usb-s eszközre nem
reagált, gondolom a perifériák lekapcsolódtak. Start menűben, ha a minden
programot kikértem, akkor lefagyott minden, explorer-t újraindítva
reprodukálható volt a hiba. Gép újraindítás után KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR
0x00000077 hiba jött elő. Akksi kivét újra bekapcs, azóta jó.
Jelenleg vírust ellenőrzök.
Nekem olyan is eszembejutott, hogy a töltő hibádzik vagy amiben a töltő van
elosztó. Ez egy WIN7 Starter és nem tudtam sehogy előhalászni a hibernálás
funkciót... parancssorosan lett megoldva. Talán a hibernálásból visszajövet
hibádzik.

Ha nincs vírus, akksi nélküli teszt jön.

"Nem lehet hogy valamelyiknek megpiszkáltad az energiagazdálkodási
beállításait?"

Nem volt piszkálva.

FL