Üdv!

Az igazgatóhelyettes jelezte, hogy mostanában olyan leveleket kap, amiből
hiányoznak az ékezetes magánhangzók.

Eddig ilyen problémával nem szembesültem.

Olyan szokott lenni néha, hogy a kódolást át kell állítani a levélben. (nyugat
európai ISO jó szokott lenni)

De itt nem használ.

Kérem a segítségeteket, ötleteiteket!

Beszúrok egy részletet egy utóbbi levélből ami így jött (tudom hoax, de
hivatalos levélből nem akartam idézni /Az Önkormányzattól is jött ékezet
nélküli levél)

A fejlécében nincs semmi, gondolom azért mert már állítottuk a kódolást.
Egyébként gmailről jött.

Előre is köszi az ötleteket!

Attila

És jöjjön a részlet:

"Biztos tapasztaltl mr olyat, hogy egy-egy felvgott utn, "megiszod a londoni
kdt is". Az anyag a beleidben is mkdik, teht mg ott is veszi fel a folyadkot!
Rgebben a parizerbe s olcsbb hentesrukba tettek, de ma mr mindenbe!"