2011/3/30 Válas Péter <suli...@postafiok.hu>:
> Köszönet Balázsnak a tájékoztatásért, bár én biztos nem tettem volna bele a
> tagok telefonszámait.
>
> Még egy kérdés: mondta vagy nem mondta HR, hogy nincs szükség külön
> tantárgyra, mert látta, hogy a csángó kisgyerekek milyen ügyesen nyomkodják
> az okostelefonjaikat?

Van aki szerint mondta, van aki szerint nem mondta. Mindkét személy
(akivel erről személyesen beszéltem) részt vett azon az ominózus
megbeszélésen. Én nem voltam ott.

Balázs által jelzett december 16-i megbeszélésen kb. 2 órán keresztül
ült közvetlenül mellettem HR, és tisztában volt azzal, hogy én milyen
műveltségterület miatt vagyok ott. Nem emlegetett semmi ilyet, sőt
utalást sem tett ilyenre.
A NAT átdolgozásával kapcsolatosan a "megrendelés" a jelenleg érvényes
(2007-es) NAT műveltségterületi arányainak változtatását nem
tartalmazza. Ott 6-10 % szerepel info műveltségterületre. Ha ez marad
(és mi ez alapján kaptuk a felkérést a munkára), akkor úgy érzem, hogy
van reális esélye annak, hogy marad az informatika tantárgy.

Üdv.:

--
Reményi Zoltán
remenyi.zol...@gmail.com