Igen próbáltam de nem indult. Amit mondasz nem csak AGP-re vonatkozik?
Ezen nincs AGP (Server Board SE7500CW2)
Egy PCI-os kártyáról nem tudom, hogy tudja e hogy az VGA kártya rögtön
induláskor...
Persze az sem 100% hogy a PCI-os grafkártya jó mert csak gyorsan
kikaptam egy raktárban álló gépből.
Majd letesztelem azt a kártyát is de újból kipróbálni nem tudom csak
du. mert most felhasználók vannak és egyébként a szerver működik csak
nem látom a képernyőt.

Robert