On Wed, Mar 30, 2011 at 12:06:35PM +0200, Kunstár László wrote:
> [...]
> -A rossz és az égető alaplapban azonosak legyenek a biosok (méret, típus).
> -rossz alaplapból bios kivétel
> -jó alaplap bebootol
> -bekapcsolt állapotban a jó alaplapban bios csere az égetendő rosszra
> -jó biost beleégetni
> -másik -jó gép- kikapcsol
> -rossz gépbe betenni a beégetett biost
> -ha elindul megiszol egy sört, ha nem akkor azért
>
> A bios kivétele kicsit macerás, de könnyebbé tehető a bios alatt átfűzött,
> többször áttekert vékony erős cérnával. Mintegy menetet tekersz a biosra, a

Én egy joghurtosdobozból kivágott I_I alakú fél centi széles csíkot dugtam
át az eprom tengelyével páthuzamosan a lábsorok között, és így raktam
vissza a jó gépbe az eredeti biost, így nagyon könnyű volt menet közben
kihúzni. Teljesen jól működött az eljárás.

Azóta azért nem frissítek BIOS-t csak ha _nagyon_ muszáj. :)

--
PTG
Violence is molding.