On Tue, 5 Apr 2011 19:34:42 +0200, Járvás Róbert wrote
> Borzasztó nagy gáz van mert egy sikeres clear cmos után már el sem
> indul a szerver. A szállító cég szerint az lehet a baj hogy a bios
> ahogy visszaállt alaphelyzetbe megváltoztak a beállítások és a novell
> nagyon érzékeny erre.
> Én már annak is örülnék ha úgy elindulni mint régen rossz
> képernyővel. Most ott áll meg a betöltés hogy nem tudom hanyadik
> lépésnél amikor bejön egy kékes novell logós kép (utána folytatná
> karakteresen az indulást) ott a bill. és a monitor is kikapcsol.

Hm.
ftp://download.intel.com/support/motherboards/server/se7500cw2/se7500cw2_prodguide.pdf

Nem mai darab.

Ha ide diskek vannak benne, akkor csak addig, hogy elinduljon, betenném egy
másik gépbe. Lehet, hogy butaságot mondok, de ide diskek esetén szerintem
nagyobb baj nem lehet.

Ha csak a lemeztartalom kell, akkor másik netware szerverbe betéve lementhető,
ha a disk rendben van.

Üdv: Fodor Zsolt