Hali

Bár még ez sem 100%-ig válasz a kérdésedre, de szerintem a hivatalos
szervek szerint az érettségiztethet mind közép, mind pedig emelt
szinten aki taníthatja a tárgyat. (emelt szintű érettségiztetéshez
kaptam a kérdésemre ezt a (rész)választ).
Egyébként miért nem kérdeztek meg hivatalos szerveket.(fenntartónak
levél, és ha jól van megfogalmazva, akkor nagy eséllyel azt fogja
válaszolni amit Ti akartok - ők sem mindig értenek hozzá ugyanis - és
innentől le vagytok védve.)

üdv:
Előd