Szia,
esetleg VHD-rol bootolni? Otthoni gépemen van ilyen, 64bites W7 Enterprise
telepult eloszor, aztan a mar mukodo rendszerrel hoztam letre VHD-et (akar 32
biteset is) es az alabbi linken elmagyarazott modon bootolhatova tettem. Nem
kell tobb particio (bar lehet), nem kell VPC, mert az nem hasznalja ki a vasat,
de kulon gepeid vannak. Tokeletes, csak egyszerre nem futhatnak.
A link, ahol leirjak a keszites menetet:
http://www.microsoft.com/hun/technet/article/?id=479efc19-44f2-4258-9044-2431e6db1617
Udv, AZ