Üdv!

> Közönséges wifi cuccok esetében a RADIUS -os azonosítás azt
> jelenti, hogy minden laptopra kell tanusítványt telepíteni, ami
> wifi-n keresztül  csatlakozik.

Biztos? Mi számít "közönségesnek"?

> Ahhoz amit
> írtál, hogy saját felhasználónévvel kapcsolódjanak a wifi -n
> ahhoz valami komolyabb wifi AP software kell, pl Mikrotik, DD-WRT.
> De ha ezek vannak, akkor akár hotspotot is lehet csinálni, ahol a
> RADIS az a windows szerver.. Péter

Nem tudom, de SMC (kb. 5 éves) és TP-Link (aránylag új) routerek gyári
firmware-t használva egy Freeradius szerverrel a háttérben ragyogóan
dolgoznak. (Vista, Win7, Android egyszerű, XP macerás, de ha valaki
végigcsinálja, amit kell, menni szokott. Van egy-két érdekesebb oprendszeres
mobiltelefon, amivel küzdenek a diákok, de az más kérdés.)

Üdv: Fodor Zsolt