To: "Techinfo" <techinfo@lista.sulinet.hu>
Sent: Thursday, May 19, 2011 9:44 AM
Subject: Re: VirusBuster CMS - Windows XP-n

Üdv!

- Van-e valamilyen hátránya annak, ha Windows XP-n futtatom a
VirusBuster CMS-t?

Nincs.

- A Windows XP vírtuális gépen fog futni, más szolgáltatást egyelőre nem
tervezek telepíteni rá, elég 1 GB RAM neki?

Jókedvvel, bőséggel. Ha csak az megy rajta, elég 512 is, az egyszerre
telepítendő gépek számát érdemes a default 8-ról visszavenni 3-4-re, az
többet segít.

- Adódhat-e abból probléma, hogy a Windows XP Professional egyidejűleg
maximum tíz számítógép kapcsolódását engedélyezi hálózaton keresztül?

Nem.

Továbbá, hogy az automatikus kapcsolatbontás alapértelmezett időkorlátja
15 perc, azoknál a munkameneteknél, amelyek semmilyen tevékenységet sem
végeznek?

Nem érdekes.

Bármilyen további pozitív, negatív tapasztalatot szívesen fogadok, amit
VirusBuster CMS-sel kapcsolatban tapasztaltatok Windows XP
Professional-on, vagy esetleg Windows szerveren.

Nekem 5 éve fut egy XP prof-on, és semmi gondom vele. Ha van riasztás,
jön az email, naponta kapok egy összefoglaló jelentést, melyik gép hogy
áll, külön kiemelve a szerinte problémás gépeket.
Tök automatán telepít adatbázist, új verziót, az új licence-kulcsot is
szétszórja - abszolúte kényelmes...

A support meg kifejezetten segítőkész, csak ajánlani tudom őket.

Gyuri
--
    Hábel György