From: techinfo-bounces+sysadmin=rszi-zirc...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-bounces+sysadmin=rszi-zirc...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of
Zsolt Nagy
Sent: Monday, May 30, 2011 8:04 AM
To: Techinfo
Subject: Re: Exchange 2k10 Mailbox Database mappa karcsúsítása

> Nekem nincs olyan 3db DBLUN meghajtóm, mint az alábbi
> leírásban van!
A kotetek neve szabadon valaszthato, itt aki a peldaban a nevet adta, az
SCSI-nel hasznalt Logical Unit Number (=LUN) roviditesbol kepezte a nevet (a DB
meg nyilvan a Database-re utal). Ha Te nem igy nevezted el a koteteket, nyilvan
nem talalsz ilyet. Azaz, helyettesitsd be azt a nevet, amit a rendszered
hasznal.
A LUN-rol: http://en.wikipedia.org/wiki/Logical_Unit_Number

> hiába adtam meg a DBLUN meghajtók helyett ezt a két mappát
> sikeresen elkészítettem a biztonsági mentést egy külső 160GB-s
> winchester-re, de nem törlődtek a log-ok.
Nem a kotetekrol kell biztonsagi mentest kesziteni, hanem mikor az NTBACKUP
megkerdezi, mit kell menteni, akkor be kell jelolni az Microsoft Exchange
Server elotti jelolonegyzetet. Ld:
http://www.msexchange.org/tutorials/exchange-2003-backup-restore-ntbackup.html

Biztos, hogy torli a logokat.
Udv, AZ