Kedves Lista,

"Itt mindenkinek annyira egyértelmű, hogy a diáknak van igaza..."
Elnézést, ha ez jött át, de ezért is hangsúlyoztam, hogy nem

Kisse akademikusinak tunik a "vita"... :)

Ha jol emlekszem az alapveto kerdes az volt, hogy van-e valamilyen szabalyozas az
emlitett esetre? Ugy remlik, erre senkinek nem volt valasza...
Van sejtesem, hogy egyaltalan lehetett volna-e, de ezt majd az adott intezmeny keretein
belul eldontik.

A hozzaallasrol, es a felkeszultsegrol kozvetlen, es sajnos eleg lehangolo tapasztalataim vannak. Csak egy pelda: A kedves hallgato holgy, irasbeli vizsgara elkuldte maga helyett a baratjat! Miutan kiderult, pillanatnyi elmezavarra hivatkozott a tanszekvezetonel. (No
comment.) De vizgaztato tanar egy oras kesese is elofordul... :(

Senkit nem szeretnek se megvedeni, se bantani az adott tortenetben!

Ugy gondolom, itt a XXI. szazadban mar a pennat es az itatos papirt el kellene felejteni.

Szamomra az a borzaszto a tortenetben, hogy meg mindig ott tartunk, hogy "ingyenes" levelezokon keresztuk kuldozgetnek emberek erzekeny dokumentumokat. Holott mindket felnek lett volna lehetosege tisztesseges, naplozott eszkoz hasznalatara. De ha mar levelezo aakkor a minimum: intezmenyi adatokat, intezmenyi levelezon keresztul kuldok, fogadok!
Szamomra az informatikai muveletlenseg a borzaszto ebben a tortenetben.
Persze egyik fel sem hajlando a belatasra, es megy az onbizalomtol duzzado egymasra
mutogatas: Majd en megfi...tom a diakot, majd en megfi...tom a tanart!
Pedig vannak/voltak megvelelo eszkozok, csak hasznalni kellene!!

Ha en lennek az esetet vizsgalo, mindket felet tobb oras informatikai tanfolyamra itelnem!

Tudom, nem irtam megoldast az adott szituaciora, es elnezest kerek mindazoktol akik szamara offtopicba ment at a levelem, de a szalat olvasva szerettem volna elmondani a
velemenyem.

Udvozlettel:

Erno
(rR)