From: Zoltán Kurucz
Sent: Wednesday, June 15, 2011 8:43 AM
To: Techinfo
Subject: ecdl vizsga

Sziasztok!

Kicsit off leszek. Párom készül az ecdl vizsgájának sokadik moduljára.
(elméleti kérdések - multipróba 5.0). Tegnap 2-3 tesztet végignyomkodott és nem
érti, hogy-hogy nincs meg a 75% mikor jó válaszokat adott. Nosza kitöltöttem a
tesztet én is és 65%-os lettem. (Azért csak tudom már mi a periféria, meg
egyebek.) Végignéztem a könyvet is, de ami megoldásként ott van az kopasznak is
hajmeresztő. Ha bemagolja, hogy erre a kérdésre ez a "jó", akkor egy csomó
baromsággal tömi meg a fejét, ha a ténylegesen jó választ adja, akkor az a
szerkesztők szerint hamis. Kérdeztem a témáról infós kollégákat, vélemény
hasonló...

Kérdésem: akkor mire jó ez az egész??? Azon kívül, hogy a vizsgázó leszurkolja
a díjat. Mit lehet ez ellen tenni? Hogy lehet átmenni egy ilyen lutri vizsgán?
Tippelgetek és bízok?
Nagyon pipa lettem...

Lehet így jön ki a fogfájásom. :)

<<wlEmoticon-winkingsmile[1].png>>